Yamaha D'elight Yakıt Tüketim Bilgileri

5 Nisan 2016 Salı

Yamaha D'elight'ın Muhteşem Yakıt Ekonomisi

Değerli dostum Erhan ile geçen Cuma günü yaptığımız gezi öncesi depolarımızı doldurduk ve yola koyulduk. Çok eğlenceli, tadına doyumsuz bir gün geçirdik. Çubuk merkezinde yediğimiz ev yemekleri ise keyfimize keyif kattı. Dilerim en kısa zamanda benzer bir geziyi yine yaparız.


Bu gezi sonrası, dün depoyu yine doldurdum. Bir de ne göreyim! D'elight'ım bugüne kadar ki en iyi performansını sergilemiş ve kilometrede sadece 9 kuruşluk benzin tüketmiş. 100 kilometredeki ortalama yakıt tüketimi ise 2,1 lt/100km olmuş. Elbette bu beni çok sevindirdi. Çünkü son değerler bir miktar yüksekti ve herhangi bir sorun habercisi olmasından endişelenmiştim.

Bu ufaklığı gerçekten seviyorum. Çok ama çok işime yarıyor. Defalarca yazdım yine yazacağım. "D'elight, iyi ki almışım dediğim bir ürün. Ödediğim paranın son kuruşuna kadar hak ediyor ve karşılığını fazlası ile veriyor."

Yakıt tüketim verilerini paylaştığım sayfayı sürekli güncelliyorum. Merak edenler ilgili sayfaya, buraya [tıklayarak] ulaşabilirler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder