Yamaha D'elight Yakıt Tüketim Bilgileri

3 Mart 2015 Salı

D'elight Cila İle Daha Bir Parlak

D'elight'ımı her kullanım sonrasında temizliyor ve brandasını örterek koruma altına alıyorum. Arada da bugün yaptığım gibi D'elight'ımı cilalıyorum. Cilayı boyalı yüzeylerde kullanıyorum ve plastik kısımlara temes etmemesine özel bir dikkat gösteriyorum. Kazara bulaşacak olursa diye yanında ıslak bir bez bulunduruyorum. Buna dikkat etmezsem, parlak bir boyaya ama lekelenmiş bir plastik aksama sahip olacağımı biliyorum.


Cila, boyayı ışıl ışıl yapıyor ve çok güzel görünüyor. Bir iyi tarafı da temizlik yapmayı kolaylaştırıyor oluşu. Sizlere de belirli aralıklarla cila yapmanızı öneririm. Kullanma Kitabı'nda bu konu zaten vurgulanmış. Ama gözden kaçması ya da önemsenmemesi kuvvetle muhtemel olduğundan hatırlatmak istedim.

Temizlik iyidir, güzeldir. Motorunuza değer katar  :)

2 yorum:

  1. Kullandiginiz cilanin markasi nedir acaba? Ve ne kadar siklikla, nasil kullanmaliyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. architera, cila olarak "turtle wax" kullanıyorum. Ama bu şart değil. Herhangi bir markanın "CİLA"sı olabilir. Dikkat etmen gereken şu; Pasta/Cila veya Pasta olmasın. Sadece "CİLA" olsun. Ben haftada bir kez uyguluyorum. D'elight'ım temizken, kuru bir pamuk veya sünger ile küçük daireler şeklinde sürüyorum. Puslu bir görünüm aldıktan sonra da temiz bir mikrofiber bez ile parlatıyorum. Facebook kullanıyorsanız, aramıza katılmanızı öneririm :) https://www.facebook.com/groups/yamaha.delight/

      Sil