Yamaha D'elight Yakıt Tüketim Bilgileri

18 Aralık 2014 Perşembe

D'elight Ön Karenaj ve Boya Kalitesi

Yamaha D'elight'ın ön karenaj tasarımını beğeniyorum. Tasarımı ve ergonomisi oldukça başarılı. Sanıyorum D'elight'ı yolda gören bir çok kişi benimle aynı görüşü paylaşıyordur. Böylesine güzel bir burun karenajının gönülleri feth etmesine şaşmamak gerek.


Ayrıca üstün boya kalitesi bu başarılı tasarımı daha da yukarılara taşıyor. Boyanın güzelliği karşısında büyülenmemek elde değil. D'elight'ımı gören bir çok kişi genel tasarımına duyduğu hayranlığı dile getiriyor. Bu kişilerin neredeyse tamamı, boyasının nasıl göz aldığından da söz ediyor. Elbette tüm bunlar beni çok mutlu ediyor.

D'elight'ımın güzelliğini koruması ve etkileyici görünümünün kalıcı olmasını istiyorum. Bunun için temizlik sonrası cilalamayı ihmal etmiyorum. Ne kadar parlak bir görünümü olursa, boya güzelliğinin o kadar etkileyici olacağını biliyorum. Bu nedenle; Size de D'elight'ınızı cilalamanızı öneriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder