Yamaha D'elight Yakıt Tüketim Bilgileri

28 Aralık 2014 Pazar

D'elight İle Yola Devam

Hava soğudu ama yollarda sürüş güvenliğini azaltacak kar, buz olmadığı için D'elight'ımı kullanmaya devam ediyorum. Dün IKEA'ya gittim. Lodos kuvvetli estiği için sürüş sırasında bir miktar tedirginlik yaşadığımı söylemeliyim. Daha önce paylaştığım yazılardan birinde yine bu olumsuzluktan söz etmiştim. D'elight hafif bir scooter olduğundan orta şiddetin üzerinde esen her rüzgar, sürüş güvenliğini ciddi ölçüde etkiliyor. Bu tip hava koşullarında yapılan sürüşlerde gerçekten çok dikkatli olunması gerektiğini düşünüyorum.


Yolum üzerinde bazı bölgelerin buzlanmaması için, yola tuz serpilmişti. Bu tuzun etkisi ile eriyen ince buz, altındaki tozla birleşince tuzlu bir çamur hamuru oluşturmuştu. Bu çamur, yoldan geçerken D'elight'ımın kirlenmesine neden oldu. Eve döner dönmez, yarım kova soğuk su ile D'elight'ımı yıkadım ve iyice kuruladım. Neden soğuk su kullandığım konusundaki bilgiyi "D'elight'ı Temizlerken Dikkat Edilmesi Gerekenler" başlığı altında paylaşmıştım.

Bu şık, ekonomik ve ekolojik ulaşım aracını kullanmaktan büyük keyif alıyorum. Sıkışık şehir trafiğinde bana çok zaman kazandırıyor. Hiçbir yerde park sorunu yaşamıyorum. Her kullandığımda D'elight'ımı iyi ki almışım diyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder