Yamaha D'elight Yakıt Tüketim Bilgileri

13 Kasım 2014 Perşembe

D'elight İçin Her Yer Park Yeri

Ankara'da trafiğin yoğun, park yeri bulmanın ise neredeyse imkansız olduğu, Necatibey Caddesi'ndeki işimi halletmek için Yamaha D'elight'ımla gittim. Tam da aşağıdaki fotoğrafta görülen yere. Yani Necatibey Caddesi'nin başlangıç noktasına. Ankara'ya aşına olanlar burada yolun daraldığını ve trafiğin oldukça sıkışık olduğunu bilirler.


İşte bu noktada devreye D'elight sahibi olmanın mutluluğu giriyor. Çünkü bizlere her yer park yeri. Otomobil sahipleri şanslı günlerindeler ise park yeri bulurlar ve görevliye park parası öderler. Ben işimin olduğu pasajın tam önüne park ettim. Kısa sürede işimi bitirdim ve bir sonraki için yola koyuldum. Elbette kuruş park parası ödemeden.


Siz de yoğun şehir trafiğine takılmadan hareket etmek ve park sorunu yaşamak istemiyorsanız, D'elight'ı mutlaka incelemelisiniz. 100 km'de 2 lt. yakıt tüketimi olan Yamaha'nın bu modelini seveceğinizi düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder