Yamaha D'elight Yakıt Tüketim Bilgileri

17 Kasım 2014 Pazartesi

D'elight Ayna Sorununa Çözüm

Yamaha D'elight sahiplerinin ortak şikayetlerinden biri de aynaların yeterli görüşü sağlamaması. Bu yetersiz görüşten ben de şikayetçiydim. Arkamı görmek için vücudumu sağa, sola kaydırıyordum. Bu durum ise trafikte beni tedirgin ediyordu.

Bugün bu soruna çözüm getireceğini düşündüğüm kör nokta aynasına bakmak için Bauhaus'a gittim. Bu ürün için yollara düşsem de soruna çözüm getirebileceği konusunda endişelerim yok değildi.


Neyseki ucuz bir ürün olduğunu öğrendim. İşeme yaramazsa atarım diye düşündüm ve 3.50.-TL ödeyerek, kör nokta aynasını aldım. Soruna çözüm olup, olamayacağı konusundaki merakımdan, neredeyse koşar adım D'elight'ımın yanında gittim. Ürünü paketinden çıkartıp aynalar üzerinde nasıl konumlandıracağımın denemelerini yaptım. Kısa sürede yapıştıracağım yeri ve şekli belirledim. Orijinal aynaların üzerine, belirlediğim konum ve şekilde yapıştırdım.


Yapıştırma işlemi bittikten sonra yola koyuldum. İlk bir kaç kilometre yeni aynalara alışmakla geçti. Önceleri bu ayna çokluğu biraz kafamı karıştırsa da kısa sürede alıştım. Artık arkamı ve yan kör noktalarımı daha iyi görebiliyorum. Bu sorunu bu kadar ucuz bir ürünle, pratik bir şekilde çözümlemiş olmam beni sevindirdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder