Yamaha D'elight Yakıt Tüketim Bilgileri

15 Ekim 2014 Çarşamba

Scoyco JK30 Reflektörlü Yelek


Scooter'a binerken otomobil sürücülerinin beni fark etseler bile rahat davrandıklarını fark ettim. Evet! Bir çok sürücü beni fark ediyordu ama ya gerekli mesafeyi bırakmıyordu ya da önemsiz bir araç muamelesi içine giriyordu.

Motosiklet sürücülüğü konusunda deneyimli bir kardeşimin önerisi ile Scoyco'nun JK30 yeleğini aldım. Rengi ve üzerindeki reflektörleri ile diğer sürücülerin dikkatini çok daha fazla üzerime çekmeyi başardım. İç astarı ve cırt cırtlı bel ayarlama kulakları kullanım sırasında konfor sağlıyor. Yeleğin ön yüzündeki cepler ise çok kullanışlı. Ivır zıvır her şey için bol bol yeriniz var. Hem de hemen elinizin altında. Su geçirmemesi ve rüzgarı tutması da sağlık açısından güzel bir özellik.


Diğer sürücülerin davranışları bu yelek sayesinde değişti. Şimdi trafikte Scooter'a daha güvenli binebiliyorum.

Scoyco JK30 reflektörlü yelek iyi ki almışım dediğim bir ürün!  Fark edilmek isteyen herkese, bu ya da benzer bir ürünü tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder